luni, 3 ianuarie 2011

Eu sunt...printeco!

Salutare Romania,

Numele meu este PRINTECO( asa m-au botezat viitorii mei colegi, Monica si Razvan) si sunt o imprimanta de mari dimensiuni , HP L25500. Tinand cont de faptul ca din 15 ianuarie 2011 imi voi incepe activitatea, m-am gandit sa-mi creez un blog unde sa ma pot lauda cu realizarile mele.
Cum acesta este primul post, as vrea sa ma prezint:
-  sunt o imprimanta ecologica de mari dimensiuni si folosesc cea mai noua tehnologie de print- tehnologia latex.
-  pot sa printez atat indoor cat si outdoor( autocolant, poliplan, hartie, film backlit, banner etc) la o calitate de 1200 x 1200 dpi
-  sunt cea mai bine vanduta imprimanta din toate timpurile; totusi, in Romania mai am doar 6 surori.
-  sunt ecofriendly- vopseaua pe care o folosesc este pe baza de apa
-  printurile pe care le realizez sunt fara miros si ignifuge
-  ma adresez si HoReCa deoarece realizez un tapet special personalizat in functie de cerintele clientului( foarte usor de decorat si neutralizat datorita noului tip de adheziv descoperit de HP- nu ataca vopseaua lavabila de pe pereti).

Imi doresc cat mai multi prieteni care sa aiba urmatoarele calitati:
- sa fie preocupati de mediul inconjurator
- sa caute o calitate exceptionala a printului

Incantata de cunostinta,

printeco




   


Niciun comentariu: