joi, 3 februarie 2011

Sunt gata...de print!

Salutare Romania,

Iata ca am revenit  pe blog dupa doua saptamani in care le-am aratat colegilor mei ce pot sa fac.
Va atasez si cateva fotografii:






Am printat pe autocolant, hartie, fototapet si film backlit.
Le-am promis colegilor mei ca vom face si un tablou, insa in viitorul foarte apropiat.
Noii mei colegi mi-au spus ca apreciaza foarte mult abilitatile mele si, in special, faptul ca nu fac rabat la calitate.
Mi-au promis ca ma recomanda clientilor lor si ca o sa am foarte mult de lucru in perioada imediat urmatoare.
De-abia astept... 
De asemenea, imi vor face si un site, de care ma voi ocupa personal. Am inteles ca pe facebook am deja 60 de prieteni, ceea ce ma bucura nespus.
Acum, dupa cele doua saptamani de acomodare sunt gata sa dau tot ce am eu mai bun pentru prietenii nostri.
Va astept!

Printeco




Niciun comentariu: